به وبسایت موسسه زبان آموزان پیشرو خوش آمدید
آموزش خصوصی، حضوری و آنلاین
تدریس خصوصی زبان ژاپنی

می خواهید زبان ژاپنی یاد بگیرید

خوش آمدید yokoso . خیلی ها می گویند که زبان ژاپنی برای یادگیری سخت است، یک نوع کاراکتر ندارد بلکه ۴ نوع دارد ،هیراگانا، کاتاکانا، کانجی و رامجی. ما هم می گوییم راحت است، در حقیقت یادگیری یک زبان خارجی جدید همیشه راحت نیست. ولی اگر علاقه داشته باشید ، یک راهی را برای یادگیریش پیدا می کنید.

۵تا از بزرگترین دلایلی که باید یادگیری زبان ژاپنی را شروع کنید

آیا تصمیم به یادگیری زبان ژاپنی دارید؟ ولی نمی دانید به چه دردی می خورد؟ علاوه بر این دلیل که همه باید یک زبان جدید را یاد بگیرند ،در اینجا پنج دلیل که زبان ژاپنی می تواند بهترین گزینه برایتان باشد را آورده ایم.

۱-ژاپن دومین اقتصاد بزرگ دنیا را دارد

ژاپن یک کشور پر رونق است که رشد تولید ناخالص آن  ۴.۹ تریلیون در سال ۲۰۰۵ بوده ،شرکت های پیشرو ژاپنی یکی از بزرگترین و کارآمد ترین شرکت های شناخته شده در جهان هستند. نام های آشنا مانند سونی، توشیبا، سانوی، کاسیو، کانن، مینولتا، هوندا، تویوتا، میتسوبیشی و بسیاری دیگر در بازارهای مختلف در بخش های مختلف نفوذ کرده اند.

حالا چه شما در زمینه تجاری ، مهندسی،تولید، تحقیق و توسعه، اقتصاد یا سیاست کار کنید یا دارید برای ژاپن کار میکنید یا دارید با آن رقابت میکنید

۲- بلد بودن زبان ژاپنی برای شما امتیاز تجاری محسوب می شود

مصرف کنندگان ژاپنی هر ساله۱۰۰ ها بیلیون دلار برای خرید کالاهایی همچون غذا، لباس، مسافرت، تفریح خرج می کنند.در یک خانوار معمول بیش از ۱۰۰۰۰۰ دلار پس انداز می شود و درآمد ماهانه ای که خرج هم می شود ۳۸۰۰ دلار است. با وجود تمام این پولهایی که خرج می شود، هیچ جای تعجبی نیست اگر آمریکا بیشترین خدمات را از خارج کشور به ژاپن صادر می کند. در سال ۲۰۰۴ ، میزان صادرات به ژاپن از ایالت متحده ۵۴ بیلیون دلار بود ، همچنین شرکت های آمریکایی شعباتی در ژاپن دارند

اینکه بتوانید با یک مشتری بالقوه به زبان خودش ارتباط برقرار کنید ،کلید موفقیت تجارت شماست. به علاوه وقتی زبان ژاپنی یاد می گیرید نه تنها که در آن زبان تبحر می یابید ،بلکه یک درک عمیقی به فرهنگ آن کشور هم دارید. اخلاق کاری ژاپنی ها را می فهمید ، و می فهمید که چه  فرهنگی برای معاملات نباید به کاربرده بشود.

۳-ژاپنی دریچه ای به فرهنگ و زبان آسیایی است.

همانطوری که در تاریخ آمده،ژاپن تحت تاثیر تمدن بزرگ آسیایی ها است؛ هند،چین و کره .البته که فرهنگ این کشورهای آسیایی متفاوت است ، فرهنگهای آسیایی شباهتهایی دارد که با فرهنگ های غربی فرق می کند . بنابراین مطالعه زبان ژاپنی می تواند نگرش شما را به ارزش های دیگر کشورهای آسیایی که با ژاپنی ها مشترک اند، باز کند، مثل عقاید ، مذهب ، اخلاقیات و .. یادگیری یک فرهنگ جدید باعث می شود دیدشما گسترده تر بشود.

۴-کسانی که به زبان ژاپنی حرف می زنند، سومین گروه زبانی بزرگ در اینترنت هستند

بیشترین جامعه زبانی بزرگ در اینرنت را بعد از انگلیسی و چیینی ، ژاپنی تشکیل می دهد . ۸۸ میلیون جمعیت ژاپنی زبان یا ۹.۶% جمعیت آنلاین ژاپنی زبان. دانستن زبان ژاپنی می تواند شما را با مردمان آن کشور آشنا کند

۵-ژاپنی ها مبتکر هستند

این موضوع را در نظر داشته باشید که ژاپن یک جزیره جدا شده است که پر ازجمعیت است و از لحاظ منابع طبیعی فقیر است. این است که ژاپن روی ابداع و دانشهای علمی اش متمرکز شده نه تنها در اقتصاد بلکه در زمینه های زیست شناختی. آنها بزرگترین رهبران تکنولوژی در زمینه های سانه های نوری، تولید نیمه هادی، رباتیک صنعتی و فرایندهای تخمیر شناخته می شده اند . ژاپنیان بزرگترین کاربران ثبت اختراع را دارند حدود ۴۲۰۰۰۰ کاربر درسال.

همچنین شما عزیزان جهت شرکت در کلاس های تدریس خصوصی زبان ژاپنی می توانید با موسسه زبان آموزان پیشرو در ارتباط باشید

منبع

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: ۰ میانگین: ۰]

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

8 + دو =

تماس با کارشناس