به وبسایت موسسه زبان آموزان پیشرو خوش آمدید
آموزش خصوصی، حضوری و آنلاین
تدریس خصوصی آیلتس

مکالمه آیلتس قسمت دوم

آیا اگر من کمتر از دو دقیقه مکالمه یا صحبت کنم نمره از دست می دهم ؟

در مکالمه آیلتس اینکه جواب درست باشد یا غلط نمره دهی بر اساس آن انجام نمی شود. بلکه بر اساس روان بودن –دامنه لغات-گرامر-تلفظ نمره داده می شود .

در مکالمه بخش دو، به شما یک موضوع داده می شود ، ۱ دقیقه هم فرصت دارید تا برای آن آماده بشوید و بعد باید بین ۱ تا ۲ دقیقه در موردش صحبت کنید . ممتحن به بخش سوم نمی رود تا ۱ دقیقه صحبت شما تمام بشود ، و دقیقا سر دو دقیقه ممتحن صحبت شما را قطع میکند. پس به این معناست که شما باید بین ۱ تا دو دقیقه صحبت کنید .

در بخش دوم مکامله ، تنها بخشی است که شما به ممتحن نشان می دهید می تواند در طولانی مدت صحبت کنید . پس اگر دوست دارید نمره ی بالاتری بگیرید ، این یک فرصت فوق العاده ای است که می توانید ممتحن را تحت تاثیر قرار بدهید با روان صحبت کردنتان .

دوره آماده سازی برای آزمون آیلتس

در اینجا چند نکته را باید در نظر بگیرید :

بهتر است که ۱ تا ۱.۵ دقیقه قوی و روان صحبت کنید ، تا اینکه بخواهید دو دقیقه تپق بزنید و حرف بزنید

شما می توانید نمره بالا هم بگیرید اگر ۱.۵دقیقه ولی خوب حرف بزنید .

روان صحبت کردن شما ۲۵% معیار نمره دهی است و از تمام قسمت های مکالمه کسب می شود نه فقط بخش دوم مکالمه .

اگر تصمیم دارید که زمان صحبت کردنتان را بیشتر کنید ، پس اطلاعات بیشتری را اضافه کنید . نمره های روی کارت ها فقط راهنما است – شما می توانید نمره ی خوب بگیرید.

آیا ممتحن آیلتس باید با نظر من موافق باشد ؟

آیلتس یک آزمون دیدگاهی و دانشی نیست .ممکن است ممتحن با شما ۱۰۰ در صد مخالف باشد ولی نمره ۹ بگیرید .

آیا مرکز آزمون آیلتسی وجود دارد که راحت تر امتحان بگیرد؟

همه ی مراکز آزمون آیلتس در یکسرس شرایط خاص آزمون را برگزار می کنند و نمره می دهند . پس در هر مرکز آزمونی که امتحان بدهید نمره ای که مستحق هستید را می گیرید .

آیامی توانم در بخش مکالمه آیلتس از ممتحن بخواهم که سول را تکرار کند ؟

امتحان مکالمه ، امتحان شنیداری نیست ، و می توانید از ممتحن بخواهید که سول را تکرار کند . حتی کسانی که زبان مادریشان انگلیسی است می توانند بخواهند که یک سوال را تکرار کنند . یا می توانید از ممتحن بخواهید معنی کلمه در سوالش را توضیح بدهد فقط یک کلمه

آیا من فقط باید آیلتس بخوانم تا نمره بالا بگیرم ؟ این اشتباه بزرگی است. درست است که باید در مورد نحوه آزمون آیلتیس و تمرین کردنش بخوانید ولی باید توانایی و مهارت عمومی زبانتان خوب باشد .پس برای اینکه نمره ای که می خواهید را به دست بیاورید باید اول مهارت عمومی زبانتان را بالا ببرید .

همچنین شما عزیزان علاقه مند به شرکت در آزمون می توانید جهت شرکت در دوره های تدریس خصوصی آیلتس موسسه زبان آموزان پیشرو با ما در ارتباط باشید

منبع

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: ۰ میانگین: ۰]

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 − چهارده =

تماس با کارشناس