به وبسایت موسسه زبان آموزان پیشرو خوش آمدید
آموزش خصوصی، حضوری و آنلاین
آموزش خصوصی مکالمه زبان فرانسه

نکته های کلیدی برای تدریس ماهرانه زبان فرانسوی

مشاوره یک معلم خصوصی زبان فرانسوی : نکته های کلیدی برای تدریس ماهرانه زبان فرانسوی

به عنوان معلم خصوصی زبان فرانسوی، جایگاه خاصی در بین دانش آموزان دارید. ممکن است تنها معلم زبان فرانسوی یک نفر یا شاید معلم کمک آموزشی فردی برای آموزش زبان فرانسوی باشید که بعد از کلاس به شما مراجعه می کنند. بدون شما نمی توانند کلاس های فرانسوی را پاس کنند.

در هر صورت آن ها را یاری می کنید که از مشکلات یادگیری زبان فرانسوی با موفقیت گذر کنند. ممکن است زبان آموزان فرانسوی به کسی نیاز داشته باشند که تفاوت های قواعد زبان فرانسوی را به آن ها توضیح دهد. یا برای تسلط بر الگو های خاص صرف در زبان فرانسوی کمک بخواهند.

اما برای شمایی که می خواهید از بهترین معلم های خصوصی زبان فرانسوی باشید چه کسی کمک خواهد کرد؟

ما در موسسه زبان آموزان پیشرو امروز قصد داریم معلم های خصوصی زبان فرانسوی را آموزش خصوصی دهیم.

آیا به سوال های زیر فکر کرده اید؟

  • حین تدریس خصوصی چه چیز هایی برای شما مفید واقع شده است؟
  • آیا زمانی که به زبان آموزان خود زبان فرانسوی تدریس می کنید آموزش شما خسته کننده، ناامید کننده و ملال آور است؟
  • به سبب پرداخت های کم زبان آموزان آن انرژِی و سرزنده بودن را در تدریس ندارید؟

معلم زبان فرانسوی بودن خیلی با ارزش است. اما اگر خدمات آموزشی خود را به درستی به بازار ارائه ندهید، نمی توانید یک معلم ایده ال زبان فرانسوی که در ذهن خود ترسیم کرده اید باشید.

تسلیم نشوید! ما به شما کمک می کنیم که بتوانید از پتانسیل های خود بهترین استفاده را داشته باشید. ما خیلی خوش حال هستیم که می توانیم تجارب و تخصص خود را با شما در میان می گذاریم.

تدریس خصوصی زبان فرانسه

برای تدریس موثر زبان یک محیط آرامی تدارک ببینید

باید کاری کنید زبان آموز شما آرامش داشته باشد

زبان آموز را تشویق کنید. باید آرامش ذهنی داشته باشد، هوشیار بودن در یادگیری زبان مخصوصا زبان فرانسوی بسیار پراهمییت است. کاری کنید که زبان آموز برای یادگیری فرانسوی انگیزه داشته باشد و از حضور در کلاس خصوصی زبان فرانسوی لذت ببرد. به آن ها یادآوری کنید که در راه درستی گام برداشته اند و بدانند که برای پیشرفت باید تلاش کنند.

لطفا اشتباه برداشت نکنید!

برای مثال زمانی که خوب دارند پیشرفت می کنند یا اشتباهی دارند نباید در این مورد زیاده روی کرد. همیشه صریح باشید.

هدف از این کار این است که به طریقی به زبان آموز خود بفهمانید که از رشد او در زبان فرانسوی خبر دارید. سوال پرسیدن های مدام آن ها نشان دهنده آن است که به چگونگی کارکرد زبان پی برده اند.

تدریس خصوصی بهترین جایی است که زبان آموز می تواند بدون مورد قضاوت قرار گرفتن از معلم خصوصی خود سوال بپرسد. آن ها را روشن کنید که هر لحظه می توانند از شما سوال بپرسند و اظهارات خود را به شما بیان کنند.

اگر آموزش زبان فرانسوی را برای زبان آموزان  تان از مبتدی شروع نمی کنید. شاید ندانید که آن ها تا چه سطحی فرانسوی بل هستند، بنابرین صحبت کردن و پرسیدن سوالاتی شناخت شما را بهتر می کند.

یک محیط لذت بخش برای تدریس فراهم کنید

خیلی مهم است که تجربه شما از تدریس خصوصی، به یادماندنی و راحت باشد. اگر می خواهید که زبان آموزان دوباره در کلاس های خصوصی شما شرکت کنند و یا از خوبی تدریس شما به دیگران هم بگویند. محیط تدریس شما این پیام را به زبان آموزان القا خواهد کرد و سایر زبان آموزان به این نکته که مکان تدریس شما یک مکان ایدآل است پی می برند.

تدریس خصوصی زبان در محیط کار

اگر در جایی غیر از کلاس تدریس خود، زبان آموزش می دهید حتما از زبان آموز بخواهید که یک محیط آرام و متناسب با تدریس تدارک ببیند.

اگر در خانه خود فرانسوی تدریس می کنید سعی کنید در دکوراسیون اتاقتان چندین کتاب فرانسوی هم داشته باشید و یا به دیوار و جا های دیگر مثل روی میز و کنار مبلمان روزنامه های فرانسوی هم باشد. وجود نقشه ها و بیلبورد هایی به زبان فرانسوی پیام را به خوبی می رساند و فضای اتاق را برای تدریس فرانسوی مناسب تر می کند.

منبع

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: ۰ میانگین: ۰]

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × 1 =

تماس با کارشناس