به وبسایت موسسه زبان آموزان پیشرو خوش آمدید
آموزش خصوصی، حضوری و آنلاین
هزینه تحصیل دانشجویان - دانشجویان بین المللی

بهترین کشورهای اروپایی برای دانشجویان بین المللی

درس خواندن در کشورهای خارجی خیلی در دسترس تر شده . البته که درس خواندن در خارج کشور ممکن است برای برخی ها ریسک داشته باشد که از وام های دانشجویی یا پول خانواده برای تامین هزینه های دانشگاه استفاده کنند – بدون این گارانتی که آن ها بتوانند این پول را پس بدهند.در اینجا لیست ۵ کشور اروپایی برتر از لحاظ ویزا ، شهریه ها ، اجازه کار در حین درس خواندن و رشته های تحصیلی را آورده ایم .

این لیست بر مبنای کم ترین هزینه زندگی و تحصیل به بیشترین مرتب گردیده

  • آلمان

آلمان واقعا دنبال دانشجویان بین المللی هست . آلمان مزایای خوب زیادی دارد :

تحصیل در دانشگاه های دولتی آلمان بدون شهریه است . یعنی فقط هزینه ی ثبت نام ۱۰۰ تا ۲۵۰ یورویی را در هر ترم می پردازید و هزینه زندگی در دانشگاه های خصوصی گرفته نم یشود و برای بیشتر دانشجویان ارشد که مقطع کارشناسی را در آلمان قبلا خونده اند هزینه جا گرفته نمی شود .

ویزای دانشجویی روال ساده ای دارد

حداکثر ویزای دو ساله برای دانشجویان بین المللی که کلاسهای آموزش زبان آلمانی برداشته اند

حق کار پاره وقت در حین تحصیل ، و می گوید پس از فراغت از تحصیل تا ۱۸ ماه فرصت پیدا کردن کار و اخذ ویزای کاری دارید .

بازار کاری خوب برای دانشجویان بین المللی : دولت سایتی را درست کرده که به خارجیان اجازه پیدا کردن کار را می دهد. از لحاظ آماری ۶۸% دانشجویان بین المللی پس از فارغ التحصیلی درآلمان کار پیداکردند .جهت یادگیری و تدریس خصوصی زبان آلمانی با ما تماس حاصل نمایید

  • فرانسه

فرانسه و پایتخت مشهور آن پاریس ، مقصد جذابی برای دانشجویان بین المللی که عاشق زبان فرانسه و یادگیری آن هستند می باشد .باید این نکته را بدانید که دانشگاه های فرانسوی خیلی به انتخاب دانشجو حساسند و انتظاراتشان از دانشجویان بالا است.با این اوصاف شما باید تحصیل در فرانسه را انتخاب کنید به خاطر :

تحصیلات در فرانسه از اهمیت و جایگاه بالایی برخوردار است و شما اطمینان خاطر دارید که از تحصیلات با کیفیت برخوردار می شوید .

فرانسه در دوره های زیر برجسته می شود: هسته ای، فضا و هواپیما، مهندسی، آموزش، زبان شناسی، هنر، تاریخ، و پزشکی.

شهریه تحصیل که توسط دولت فرانسه برای تحصیلات تکمیلی در نظر گرفته شده حداکثر بین ۲۰۰ تا ۷۰۰ یورو بسته به نوع مقطع تحصیلی متغییر است . شهریه دانشگاه های آزاد فرانسه – خصوصا مدارس مدیریتی و بازرگانی – عموما بالاتر است و نرخش بین ۳۰۰۰ تا ۱۰۰۰۰ یورو در سال متغییر است.

پیدا کردن کار در فرانسه کار ساده ای نیست چراکه نرخ بیکاری و قواعد سختی برای قرارداد بستن در نظر گرفته شده . این به این معناست که شما می توانید در حین تحصیل کار کنید و یا سال بعد از فارغ التحصیلی در رسته تحصیلی خود دنبال کار باشید.

دانشجویان کارشناسی ارشد و مهندسی می توانند یک سال بیشتر تقاضای اقامت موقت کنند که اجازه می دهد هرکاری بکنند تا ۶۰% ساعت هفتگی.

اگر حقوقتان ۱.۵ برابر حداقل دستمزد باشد ، دانشجویان می توانند وضعیت دانشجویی خودشان را به کاری تمام وقت تغییر بدهند.جهت یادگیری و تدریس خصوصی زبان فرانسه با ما تماس حاصل نمایید

  • ایتالیا

ایتالیا مقصد شما است اگر شما عاشق تاریخ ، هنر و فرهنگ هزار ساله هستید . تحصیلات تکمیلی در ایتالیا شهره ی زیادی دارید از لحاظ استانداردهای عالی برای دانشجویان

ایتالیا رشته های متنوع در رشته های هنرهای تجسمی ، مد ، تاریخ که مخصوصا به دوره رنسانس بر میگردد دارد

متوسط شهریه در دانشگاه های ایتالیا بین ۸۵۰ تا ۱۰۰۰ یورو در سال است.

بورسیه های مختلفی برای دانشجویان بین المللی تعبیه شده و برای دانشجویانی که فقیر هستند هم دولت شرایط ویژه ای در نظر گرفته .

کار در حین تحصیل تا ۱۰۲۴ساعت در سال اجازه داده می شود و دانشجویان بین المللی که کارشناسی ارشد دارند تا ۱ سال بعد از فارغ التحصیلی وقت دارند که دنبال کار بگردند.

  • اسپانیا

اسپانیا قطب دانشجویان بین المللی است به خاطر اجرای برنامه های اراسموس- برنامه اتحادیه اروپا برای تشویق دانشجویان اتحادیه اروپابه تحصیل خارج از کشور اسپانیا یک مقصد جذاب مخصوصا برای دانشجویان آمریکایی است که ویزا گرفتنو زبان برایشان آسان است.

اسپانیا سومین زبانی است که در دنیا از همه بیشتر صحبت می شود و در دنیای غرب دومین زبانی است که از همه بیشتر صحبت می شود .یادگیری زبان اسپانیایی درهای بسیاری را در آینده برایتان باز خواهد کرد.

شهریه ها از ۵۵۰۰ یورو در هر ترم تا ۱۲۰۰۰ یورو در هر ترممتغییر است.

شما می توانید به صورت پاره وقت حین تحصیل کار کنید یا تمام وقت زیر ۳ ماه اگر به درستان لطمه نزند.

تحصیلات عالی در اسپانیا در زمینه علوم انسانی و وکالت خیلی مشهور است . تحصیل در این رشته ها می تواندکار کردن در کشورهای اروپایی را با مدرک تحصیلی برایتان راحت تر کند .

  • انگلیس

انگلیس در سال ۲۰۱۴ اولین مقصد تحصیلی برای دانشجویان بین المللی بوده. که اخیرا به خاطر تغییرات هزینه ها و شرایط ویزا درخواست برای تحصیل در این کشور کمتر شده .

انگلیس یک کشور انگلیسی زبان است که بعد از زبان چینی بیشترین تعداد صحبت کنندگان را دارد و زبان عمومی و تجاری این کشور انگلیسی است.

نسبت به دیگر کشورهای اروپایی شهریه دانشگاه در انگلیس بالاتر است که به طور متوسط از ۱۰۵۰۰ یورو تا ۲۰۰۰۰ یورو برای رشته های مدیریتی ومالی متغییر است. البته که بورسیه های مختلفی هم ارائه می گردد.

ویزای دانشجویی انگلیس سخت است باید زبان قوی داشته باشید و از لحاظ مالی وضعیت خوبی داشته باشید و اسناد مورد نیاز را ارائه بدهید . همیشه از یک متخصص برای راهنمایی بپرسید اگر شک داشتید.

کار کردن در حین تحصیل تا ۲۰ ساعت در هفته مجاز است و برای دانشجویان بین المللی سخت است که کار پاره وقت پیدا کنند .

و حتی بعد از فارغ التحصیلی هم به خاطر قوانین سخت ویزای کاری دانشجویان بین المللی با باید یک جا مشغول کارورزی با حداقل دستمزد شوند یا کسب وکار خودشان را راه بیاندازند.جهت یادگیری و تدریس خصوصی زبان انگلیسی با ما تماس حاصل نمایید

اگر درست هدفتان را انتخاب کنید تحصیل خارج از کشور برای شما به نوعی سرمایه گذاری محسوب می شود .

منبع

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: ۰ میانگین: ۰]

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × پنج =

تماس با کارشناس