به وبسایت موسسه زبان آموزان پیشرو خوش آمدید
آموزش خصوصی، حضوری و آنلاین
یادگیری زبان

برنامه ریزی برای یادگیری زبان در سال ۱۴۰۰

با شروع سال نو بسیاری از ما تصمیم به ایجاد تغییرات مثبت در زندگی خود می گیریم. در واقع سال جدید بهانه ای است برای اینکه بتوان مطابق با یک برنامه ریزی خوب در جهت رسیدن به اهداف گام برداشت. یادگیری زبان جدید یکی از متداول ترین دغدغه های ما به ویژه افراد جوان تر می باشد. به هر میزان که به فواید تسلط بر یک زبان خارجی آگاه باشید، قطعا دلایل قاطعانه تر و تصمیم محکمتری برای آغاز این تغییر دارید. موسسه زبان آموزان پیشرو در یکی دیگر از سری مقالات آموزشی خود به آن دسته از کسانی که می خواهند در سال ۹۹ یادگیری زبان را آغاز کنند، توصیه می کند که این مطلب را تا انتها مطالعه نمایند؛ بلکه بتوانیم از این طریق تاثیر ناچیزی در جهت پیشبرد اهداف آنان داشته باشیم. سال نود و نه، هر سال جدید، هر روز جدید و هر ساعت باقی مانده از عمر یک انسان می تواند زمانی مناسب برای شروع کارهایی باشد که تاکنون میسر نشده اند؛ پس کار امروز را به فردا نیندازید. با هر امکاناتی که دارید شروع کنید.

کمک گرفتن از دوستانی که این مسیر را با موفقیت پیموده اند، مشورت با استادان و معلمان، استفاده از مشاوره ی رایگان موسسه زبان آموزان پیشرو می تواند برای شما مفید باشید به گونه ای که بتوانید یک برنامه ریزی مطلوب برای آموزش داشته باشید. در گذشته برای یادگیری زبان به اندازه اکنون روش ها، متد ها و راه های متفاوتی وجود نداشت. بیشتر آموزشگاه ها و مدارس بر روش سنتی تدریس دستوری و گرامری تاکید داشتند که با وجود اینکه بسیار دقیق به بیان دستور زبان و واژگان می پرداخت اما روشی سخت و غیر منعطف بود؛ اکنون علاوه بر اینکه روش ها و متدهای مختلف باعث سهولت یادگیری زبان برای افراد با هر سن و سال و سطح تحصیلاتی شده اند، امکان آموزش خصوصی زبان در منزل به صورت اختصاصی نیز وجود دارد. شما از هر روشی که استفاده کنید نیازمند یک برنامه ریزی دقیق هستید تا بتوانید در یک زمان بندی پیش بینی شده به سطح دلخواه خود برسید.

یادگیری زبان

با وجود مشغله های بسیار زیاد در زندگی امروزی، کمبود وقت و هزینه های زیاد رفت و آمد یکی از مناسب ترین، معقولانه ترین و کارآمد ترین روش های یادگیری زبان، تدریس خصوصی زبان در منزل شخص علاقمند به آموختن می باشد که موسسه زبان آموزان پیشرو یکی از موفق ترین و با تجربه ترین مراکز در ارائه ی این خدمات ویژه است. یادگیری زبان خارجی در منزل دارای مزایایی است که تنها کسانی که این روش را تجربه کرده اند، توانسته اند به طور دقیق از این مزایا مطلع و بهره مند شوند. با استفاده از این روش تحقق اهداف بسیار آسان تر شده است و بهانه های مختلف از افراد گرفته شده است؛ مواردی مثل نداشتن زمان کافی، یا انگیزه و … که عمدتا بهانه ولی در برخی موارد هم ناشی از نا متناسب بودن شرایط فردی است. به یاد داشته باشید که اگر واقعا بر هدف خود از یادگیری زبان مصمم باشید، هیچ عاملی نمی تواند بازدارنده ی شما باشد و با هر هدفی مثل انگیزه های کاری، تحصیلی، مهاجرت و … که بخواهید بیاموزید و بر یک زبان خارجی مسلط شوید می توانید این مسیر را با موفقیت سپری نمایید.

تاثیر برنامه ریزی بر کیفیت آموزش زبان های خارجی

باز هم تاکید می کنیم که برنامه ریزی خوب تا حد زیادی در فرآیند یادگیری شما موثر خواهد بود و تنها با کمک یک مشاور، مدرس و راهنمای با تجربه می توانید بهترین برنامه را برای خود در نظر بگیرید. به یاد داشته باشید که برای یادگیری زبان خارجی علاوه بر علاقه، استعداد و هزینه های مالی، شما بخشی از زمان ارزشمند و عمر گرانبهای خود را خرج می نمایید و به همین دلیل بسیار مهم است که هدفمند باشید، طبق برنامه ریزی دقیق پیش بروید و از منابع صحیح آموزشی استفاده نمایید. همچنین به همان میزان که اعتبار و کیفیت منابع آموزشی مهم است، مهارت و تجربه ی فرد مدرس در فرایند آموزش زبان نیز بسیار مهم می باشد.

موسسه زبان آموزان پیشرو به شما عزیزان این اطمینان را می دهد که موارد بسیار مهمی که در روند پیشرفت شما موثر می باشند به طور کامل در برنامه ریزی آموزش زبان موسسه ی ما لحاظ شده است و در تعیین این برنامه حتما به شرایط شما، توان مطالعاتی و اوقات فراغتتان توجه خواهد شد. یکی دیگر از موارد مهم به جهت برنامه ریزی برای یادگیری زبان در سال ۹۹ این است که حتما برنامه ی خود را به مجموعه هایی کوتاه مدت تقسیم کنید. در واقع هدف اصلی، تسلط به یک زبان خارجی در دراز مدت است اما برنامه باید برای بازه های زمانی کوتاه تعیین شود تا از حوصله و توان شخص یاد گیرنده خارج نشود. اگر مهم ترین هدف و دلیل برای یادگیری زبان را نیز داشته باشید اما نتوانید یک برنامه ریزی صحیح را به کار ببرید قطعا رسیدن به آن هدف سخت خواهد شد، پس روش مطالعاتی شما و نحوه ی یادگیری باید متناسب با اهداف باشد.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: ۰ میانگین: ۰]

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 + 1 =

تماس با کارشناس