به وبسایت موسسه زبان آموزان پیشرو خوش آمدید
آموزش خصوصی، حضوری و آنلاین
تدریس خصوصی زبان انگلیسی

مزایای کلاس خصوصی زبان انگلیسی

زبان انگلیسی به سرعت در حال فتح دنیاست. همه روزه افراد زیادی شروع به یادگیری این زبان می کنند. داشتن مهارت در زبان انگلیسی هم می تواند در پیشرفت شغلی شما کمک کند و هم می توانید با عده ی زیادی از افراد جدید در خارج از کشور ارتباط برقرار کنید. اما اگر شما به تازگی تصمیم به یادگیری این زبان گرفته اید،  ممکن است این سوال در ذهنتان ایجاد شود که چگونه می توانید این کار را انجام دهید؟ شما سه راه حل دارید:

خود آموزی:

کلاس خصوصی زبان انگلیسی - خود آموزی

 در این روش، خودتان کتاب و یا سی دی های آموزشی را تهیه می کنید و شروع به یادگیری زبان می کنید. مزیت این روش این است که هزینه ی کمتری نسبت به کلاس خصوصی و عمومی پرداخت می کنید و خودتان کتاب و روش مورد علاقه ی خودتان را انتخاب می کنید، بنابراین روش یادگیری خودتان انتخاب می کنید. همچنین زمان یادگیری هم به انتخاب خودتان است و می توانید هرچقدر که خواستید درسی را مرور کنید و یا درسی را بدون اینکه روی آن وقت اضافی صرف کنید نادیده بگیرید.

اما این روش ضعف هایی هم دارد. نمی توانید مطمئن باشید که مطلبی را به خوبی یاد گرفته اید یا خیر. به دلیل متنوع بودن منابع یادگیری اکثر افراد در انتخاب آنها مشکل دارند و پس از مدتی منصرف می شوند. شما در ابتدا انگیزه ی زیادی برای یادگیری زبان انگلیسی دارید ولی پس از مدتی این انگیزه از بین می رود. در این روش نمی توانید زبان انگلیسی را برای هدف خاصی مانند مترجمی و یا آمادگی برای آزمون تافل یاد بگیرید.

کلاس های عمومی آموزش انگلیسی:

کلاس های عمومی آموزش انگلیسی

احتمالا منظور از کلاس های عمومی آموزش انگلیسی را می دانید، شما به مراکزی که دوره های آموزشی مختلف را ارائه می کنند مراجعه می کنید و با برخی افراد دیگر در یک دوره شرکت می کنید. دوره هایی که اکثر آموزشکده ها ارائه می کنند دوره های مکالمه ای است. شما با زبان آموزان دیگر در کلاس شرکت می کنید و به یادگیری زبان انگلیسی می پردازید. همچنین کلاس های شما در فاصله ی زمانی از پیش تعیین شده برگزار می شود. معلم در هر جلسه از تعدای از دانش آموزان سوالاتی می پرسد تا از فرآیند یادگیری آنها مطمئن شود، ولی فرصت برای سوال از همه را ندارد. در پایان هر دوره، آزمونی گرفته می شود و شما مدرکی دریافت می کنید.

این روش هم ضعف های خود را دارد. پیدا کردن مراکز آموزش زبان انگلیسی که معتبر باشند سخت است. در برخی موارد هم رفت و آمد به آن ها سخت است و زمان زیادی را از شما می گیرد. درست است که یادگیری با افراد دیگر ممکن است به شما انگیزه بدهد، اما برای افرادی که کمی خجالتی هستند یادگیری زبان را سخت می کند. در کلاس های عمومی آموزش زبان انگلیسی شما در انتخاب مدرس خودتان اختیار ندارید. شما نمی توانید در کلاس ها غیبت کنید، اگر هم غیبت کنید از سایر زبان آموزان عقب می مانید که این خود مشکل کمی نیست.

مشکلی که در این نوع از شیوه ی یادگیری وجود دارد این است که شاید شما نتوانید در دوره هایی که برای اهداف خاصی برگزار می شود شرکت کنید. در برخی موارد هم شما پس از شرکت در این دوره های ویژه به دلیل کیفیت نامناسب از ادامه ی آن ها منصرف می شوید. روش آخری که باقی می ماند کلاس خصوصی زبان انگلیسی است.

کلاس خصوصی زبان انگلیسی:

 کلاس خصوصی زبان انگلیسی - یادگیری زبان - معلم خوب

کلاس خصوصی نسبت به خود آموزی و کلاس های عمومی بسیار بهتر است. در کلاس خصوصی زبان انگلیسی شما تنها زبان آموز کلاس هستید و همه ی حواس معلم به شماست. در صورتی که مطلبی را متوجه نشده باشید معلم متوجه می شود و می تواند مشکل شما را خیلی راحت برطرف کند. نیازی هم نیست که از پرسیدن سوال خجالت زده شوید، خیلی راحت از معلم خود سوال می پرسید.

در کلاس خصوصی زبان انگلیسی شما هستید که هدف را مشخص می کنید. اگر می خواهید در مدت زمان کمی در زمینه ی خاصی از زبان انگلیسی پیشرفت کنید، خیلی راحت معلمی که بتواند این کار را برای شما انجام دهد انتخاب می کنید تا به شما آموزش دهد.

زمان کلاس ها را شما مشخص می کنید. می توانید در هر روزی از هفته که خواستید کلاس را تشکیل دهید و در هر چند جلسه ای که خواستید به اتمام برسانید. اما همه ی معلم خصوصی ها هم اینگونه نیست.

اما ضعف های این شیوه در برخی از موسسه ها: شاید نتوانید معلمی مناسب برای کلاس خصوصی زبان انگلیسی پیدا کنید. در برخی موارد ممکن است شما بخواهید معلمتان خانم یا آقا باشد تا احساس راحتی بیشتری داشته باشید، ولی نتوانید مدرس مناسب را با این ویژگی پیدا کنید. گاهی هم اتفاق می افتد که پس از چند جلسه بخواهید مدرس خود را عوض کنید، در این مواقع شما باید هزینه ی کلاس های قبلی را پرداخت کنید و از لحاظ مالی به صرفه نیست.

در برخی موارد زمان آزاد معلم مناسب زمان آزاد شما نیست و نمی توانید کلاس را تشکیل دهید. و یا مثلا می خواهید در محل کار خودتان یا جایی دیگر کلاس داشته باشید ولی مدرس نمی تواند در این شرایط با شما کار کند.

راه حل های ما:

کلاس خصوصی زبان انگلیسی - راه حل های ما

همه ی اینها مشکلاتی بود که بسیاری از زبان آموزان در سطح تهران، کرج و شهر ری برای کلاس خصوصی زبان انگلیسی داشتند. ما در موسسه زبان آموزان پیشرو این مشکلات را شناسایی کردیم و برای همه ی آن ها راه حلی داریم. شما با استفاده از خدمات کلاس خصوصی زبان انگلیسی ما می توانید مدرس را خودتان انتخاب کنید، اینکه مدرس آقا یا خانم باشد هم به خواست شما بستگی دارد.

اگر می خواهید در محل کارتان کلاس تشکیل دهید می توانید درخواست خود را بیان کنید، مدرسین خبره و کارآزموده ی ما می توانند حتی در محل کار شما، و یا خود آموزشگاه برای شما کلاس خصوصی زبان انگلیسی تشکیل دهند. ساعت و روز برگزاری کلاس را هم می توانید متناسب با برنامه ی خودتان درخواست کنید.

مدرسین حرفه ای موسسه زبان آموزان پیشرو می توانند شما را برای هر هدفی که دارید آماده کنند. فرقی نمی کند که می خواهید فنون ترجمه را یاد بگیرید، برای آزمون های خاص آماده شوید و یا مکالمه ی خود را تقویت کنید، همه ی اینها برای شما ممکن است.

برای بهره مندی از خدمات ما و رزرو کلاس به بخش تماس با ما در وب سایت موسسه مراجعه کنید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: ۰ میانگین: ۰]

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 + بیست =

تماس با کارشناس