به وبسایت موسسه زبان آموزان پیشرو خوش آمدید
آموزش خصوصی، حضوری و آنلاین
تدریس خصوصی آیلتس

مکالمه آیلتس قسمت دوم

آیا اگر من کمتر از دو دقیقه مکالمه یا صحبت کنم نمره از دست می دهم ؟

در مکالمه آیلتس اینکه جواب درست باشد یا غلط نمره دهی بر اساس آن انجام نمی شود. بلکه بر اساس روان بودن –دامنه لغات-گرامر-تلفظ نمره داده می شود .

در مکالمه بخش دو، به شما یک موضوع داده می شود ، ۱ دقیقه هم فرصت دارید تا برای آن آماده بشوید و بعد باید بین ۱ تا ۲ دقیقه در موردش صحبت کنید . ممتحن به بخش سوم نمی رود تا ۱ دقیقه صحبت شما تمام بشود ، و دقیقا سر دو دقیقه ممتحن صحبت شما را قطع میکند. پس به این معناست که شما باید بین ۱ تا دو دقیقه صحبت کنید .

در بخش دوم مکامله ، تنها بخشی است که شما به ممتحن نشان می دهید می تواند در طولانی مدت صحبت کنید . پس اگر دوست دارید نمره ی بالاتری بگیرید ، این یک فرصت فوق العاده ای است که می توانید ممتحن را تحت تاثیر قرار بدهید با روان صحبت کردنتان .

دوره آماده سازی برای آزمون آیلتس

در اینجا چند نکته را باید در نظر بگیرید :

بهتر است که ۱ تا ۱.۵ دقیقه قوی و روان صحبت کنید ، تا اینکه بخواهید دو دقیقه تپق بزنید و حرف بزنید

شما می توانید نمره بالا هم بگیرید اگر ۱.۵دقیقه ولی خوب حرف بزنید .

روان صحبت کردن شما ۲۵% معیار نمره دهی است و از تمام قسمت های مکالمه کسب می شود نه فقط بخش دوم مکالمه .

اگر تصمیم دارید که زمان صحبت کردنتان را بیشتر کنید ، پس اطلاعات بیشتری را اضافه کنید . نمره های روی کارت ها فقط راهنما است – شما می توانید نمره ی خوب بگیرید.

آیا ممتحن آیلتس باید با نظر من موافق باشد ؟

آیلتس یک آزمون دیدگاهی و دانشی نیست .ممکن است ممتحن با شما ۱۰۰ در صد مخالف باشد ولی نمره ۹ بگیرید .

آیا مرکز آزمون آیلتسی وجود دارد که راحت تر امتحان بگیرد؟

همه ی مراکز آزمون آیلتس در یکسرس شرایط خاص آزمون را برگزار می کنند و نمره می دهند . پس در هر مرکز آزمونی که امتحان بدهید نمره ای که مستحق هستید را می گیرید .

آیامی توانم در بخش مکالمه آیلتس از ممتحن بخواهم که سول را تکرار کند ؟

امتحان مکالمه ، امتحان شنیداری نیست ، و می توانید از ممتحن بخواهید که سول را تکرار کند . حتی کسانی که زبان مادریشان انگلیسی است می توانند بخواهند که یک سوال را تکرار کنند . یا می توانید از ممتحن بخواهید معنی کلمه در سوالش را توضیح بدهد فقط یک کلمه

آیا من فقط باید آیلتس بخوانم تا نمره بالا بگیرم ؟ این اشتباه بزرگی است. درست است که باید در مورد نحوه آزمون آیلتیس و تمرین کردنش بخوانید ولی باید توانایی و مهارت عمومی زبانتان خوب باشد .پس برای اینکه نمره ای که می خواهید را به دست بیاورید باید اول مهارت عمومی زبانتان را بالا ببرید .

همچنین شما عزیزان علاقه مند به شرکت در آزمون می توانید جهت شرکت در دوره های تدریس خصوصی آیلتس موسسه زبان آموزان پیشرو با ما در ارتباط باشید

منبع

۵/۵ - (۱ امتیاز)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 + 14 =

تماس با کارشناس